۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۴, سه‌شنبه

تزی تعریف کرده ام در حد و اندازه 3 تا تز معمولی!! اطلاعات اولیه می خواهد در حد عکس های هوایی ناسا و آمار و ارقام آی ام او. که به هیچ کدام هم دسترسی ندارم. یک سال تمام فقط باید وقت بگذارم و روی الگوریتم پردازش تصاویرش کار کنم، حالا تحلیل معادلات موج و مسایل مربوط به رسوب و موج شکن بماند. سوال اساسی این است که: آیا اصلاً من در این حد و اندازه ها هستم؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ این است که: چرا نباشم؟؟ دکتر هی پروژه دانشجوی چهارسال پیشش را علم می کند که دوتا ISI ازش درآمده و بیس خوبیست و برخی قدر نمی دانند، من هم به روی مبارک نیاوردم، آخر استاد عزیز دل، موضوع ایشان حال مرا دگرگون می کند گلاب به رویتان. من تازه دارد از موج و رسوب و آب شستگی خوشم می آید، بگذار کار خودمان را بکنیم جان جدت!!
این روزها درس می خوانم به شیوه ای بسیار خفن، به گونه ای که ملت را منفجر کرده ام، به علاوه خودم هم متحیر مانده ام که چرا این قدر تئوری امواج و سیالات را دارم می فهمم!!! عجیب تر آنکه خوشم هم می آید و دور از جان لذت هم می برم!!! آخ ولی این همکلاسی عزیز و مثبتی که باهاش دارم درس می خوانم دارد علائم عاشق شدگی از خودش بروز می دهد! باید مواظب باشم کار دست بچه مردم ندهم.
محبوب قلبم حالش خوب است، تا هم دیگر را داریم غم نداریم که :)

هیچ نظری موجود نیست: